کتاب نایاب

فروشگاه کتاب کمیاب ,خرید و فروش کتاب نایاب ,خرید و فروش کتاب دست دوم, خریدار کتاب دست دوم

کتاب نایاب

فروشگاه کتاب کمیاب ,خرید و فروش کتاب نایاب ,خرید و فروش کتاب دست دوم, خریدار کتاب دست دوم

چند کتاب نایاب

معرفی چند کتاب نایاب دیگر  شامل کتاب سوسور توسط شاهین کوهساری نوشته شده است.با جلد شومیز منتشر شده است. برای خرید کتاب سوسور با ما تماس بگیرید.کتاب نقد و اثبات در فلسفه توسط نویسنده ی مشهور محمدحسن شاهکویی نوشته شده است.با جلد شومیز به چاپ رسیده است.مطالعه ی کتاب فوق به دوستداران فلسفه توصیه می شود.برای خرید کتاب نقد و اثبات در فلسفه با ما تماس بگیرید.

کتاب افسردگی شادان به قلم فرانکو براردی نوشته شده است.با جلد شومیز منتشر شده است.برای خرید کتاب افسردگی شادان با ما تماس بگیرید.

یکی از کتاب های بسیار ارزنده و نایابی که دکتر عزت الله همایونفر تالیف و به چاپ رسانیده است کتاب جای پای شعر در زبان فارسی است که در چهار جلد به چاپ رسید این کتاب یکی از کتب خواندنی و معتبر در زمینه ادبیات کشور است که با سعی و تلاش چند دهه مولف به اتمام رسیده است.برای خرید کتاب جای پای شعر در زبان فارسی تماس بگیرید.

کتاب مرگ سقراط که انتشارات آن طرح‌ن‍و می باشد.و با ترجمه محمدحسن لطفی انجام گرفته است.و با جلد شومیز منتشر شده است.که در سال هزار و سیصد و هشتاد و دو چاپ شده می باشد.این اثر توسط رومانو گواردینی نوشته شده است.ارزش اثر فوق افزون بر ژرف کاوی در ذهنیات سقراط تدقیق درمورد معنی فوت و دین از رهگذر تفکرات سقراط و در ضرورت افلاطون می باشد.هرچند فوت به مفاهیم گوناگون رومانوگواردینی استاد فلاسفه و فلسفه دین در مکاتب و دانشگاه بن و برلین و توبینگن و مونیخ قرار دارد و کتاب فوق نتیجه بیست و پنج سال تحقیقات پشت سر هم نگاشته های افلاطون است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد