کتاب نایاب

فروشگاه کتاب کمیاب ,خرید و فروش کتاب نایاب ,خرید و فروش کتاب دست دوم, خریدار کتاب دست دوم

کتاب نایاب

فروشگاه کتاب کمیاب ,خرید و فروش کتاب نایاب ,خرید و فروش کتاب دست دوم, خریدار کتاب دست دوم

خرید کتاب پزشکی

و در سایت ما بسیاری کتاب در زمینه های مختلفی موجود است من جمله کتاب پزشکی است. 
کتاب فیزیولوژی که توسط توراندخت امینیان نوشته شده و با زبان فارسی می باشد . که تعداد صفحات آن هشتاد و چهار عدد است. واسه ی درک کردن عمیق اعمال حیاتی کوشش می شود که خواص و ارتباط میان این اعمال و تغییراتشان در محیط های گوناگون و یا در شرایط مختلف موجود زنده و با استفاده از ارتباط علم فیزیک و ریاضی مورد نحقیق صورت گیرد.کتاب تغذیه اسلامی بدون استفاده از دارو که توسط جمشید خدادادی نوشته شده و با زبان فارسی می باشد . که تعداد صفحات آن بیست و پنج عدد است.انسانهایی که ناراحتی عصبی و افسردگی و ریزش مو و عرق دست و پا و موخوره دارند ماست میل نمایند.مزاج استخوان سرد و خشک می باشد و مزاج مغز سرد و تر است و ماست همچنان سرد و تر است. این جزوه از روی سخنرانی آقای مهندس خدادادی گرفته شده است و به دست رضا عبدالوند مکتوب شده است و درمورد طب اسلامی و شیوه ی تغذیه درست بر گرفته از آیات قرآن را توضیح میدهد.کتاب رژیم غذایی در بیماری ها که توسط رضا پوردستگردان نوشته شده و با زبان فارسی می باشد . که تعداد صفحات آن دویست و هفتاد و دو عدد است. این نوشته یک جزوه می باشد که اینجانب رضاپوردستگردان فوق لیسانس میکروبیولوژی تنظیم شده است و به تحقیق رژیم غذایی در بیماریهای گوناگون پرداخته است.کتاب بهداشت و ایمنی کار که توسط محسن سرباز شندی نوشته شده و با زبان فارسی می باشد . که تعداد صفحات آن چهل و دو عدد است. جهان حال حاضر دنیای رقابت ها می باشد. نرخ بسیار تند و تحولات تکنولوژیک و تغییر در الگوهای مصرف و احتیاجات بازار و بالا بردن انتظارات اجتماع و مسئولیتهای جامعه ی سازمانها و رقابت را روز به روز تنگ تر شده است. شرط بقاء در اینگونه محیطی برگرفته از مزیتهای رقابتی داخل سازمان است.کتاب مقاله گیاهخواری که توسط دکتر زرین آذر نوشته شده و با زبان فارسی می باشد . مقاله پزشکی خیلی مفید واسه ی تمام انسانهای اجتماع که حفظ سلامت جسمانی و متعاقب آن سلامت روحی و روانی خود را مهم دانسته اند. توصیه های پزشکان به مردم گیاهخواری را شروع کنید و از گوشتخواری خودداری کنید.خانم دکتر زرین آذر آغاز گیاهخواری را با زبان بسیار ساده ای واسه ی شما تشریح می کند.کتاب مواد خانمان سوز که توسط ناصر نظارات نوشته شده و با زبان فارسی می باشد . که تعداد صفحات آن صد و بیست پنج عدد است. این نوشته ی پزشکی که به دست آقای ناصر نظارات جمع آوری شده می باشد درمورد انواع مواد مخدر و تاریخچه استفاده از هر کدام است. این شیوه ای که تو در آن پا نهاده ای مثل رودخانه ای می باشد که هرچه جلوتر روی بسیار غرق می شوی بعد همین جا اراده کن و با توکل به خدا برگرد .کتاب ورزشهای مفید برای جلوگیری از کمردرد و دردهای سیاتیک که توسط راشین گوهرشاهی نوشته شده و با زبان فارسی می باشد . که تعداد صفحات آن سی و چهار عدد است. این متون صرفا سمت زیادشدن اطلاعات عمومی انسانهای اجتماع در خصوص شناخت و علتها و اصلاح عادات نادرست زندگی و آموزش حرکات ورزشی مناسب واسه ی تقویت نمودن عضلات کمر و جلوگیری از مبتلا شدن به دردهای کمر و سیاتیک جمع آوری گردیده است.

کتاب روش های درمانی با بادکش که توسط نیما نیک نژاد نوشته شده و با زبان فارسی می باشد . که تعداد صفحات آن بیست و چهار عدد است.

برای دانلود کتاب به ادامه مراجعه نمایید و برای خرید کتاب روش های درمانی با بادکش تماس بگیرید.کتاب سالم تر زندگی کنیم که توسط دیوید جنکیس نوشته شده و با زبان فارسی می باشد . که تعداد صفحات آن سیصد و چهل و یک عدد است. نگارنده که از استاندان صاحب اسم اپیدمیولوژی و روانپزشکی بوده می باشد و در کارنامه حرفه ای او خدمات چشمگیری در باب پیشگیری از بیماری ها و پزشکی اجتماعی در کشورهای در حال توسعه به خصوص کشورهای آمریکای مرکزی و جنوبی به ثبت رسیده به آموزش برای تغییر رفتار و شیوه سرنوشت به دلیل پیشگیری از بیماری و ناتوانی ها در همه ی مقاطع سنی از صفر تا صد سالگی بهای زیادی داده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد