کتاب نایاب

فروشگاه کتاب کمیاب ,خرید و فروش کتاب نایاب ,خرید و فروش کتاب دست دوم, خریدار کتاب دست دوم

کتاب نایاب

فروشگاه کتاب کمیاب ,خرید و فروش کتاب نایاب ,خرید و فروش کتاب دست دوم, خریدار کتاب دست دوم

کتاب های آخر خرداد ماه


هدف از معرفی کتاب در هر روز معرفی تعدادی کتاب ارزنده برای شما بزرگان اندیشه است و امروز نیز با چند کتاب دیگر کتاب درمانی که توسط فاطمه شعیبی نوشته شده است.که دارای سی و هشت صفحه می باشد.کتاب درمانی معادل کلمه ی بیبلیو تراپی است. کلمه ودر واقع بیبلیو تراپی از دو واژه بیب لیو با معنی کتاب و تراپی به معنای درمان و شفا می باشد. ساده‌ترین تعریف کتاب درمانی سود گرفتن از اثر به موجب خود ‌شناسی واسه ی ایجاد نمودن دگرگونی است.کتاب غذاهای حیات بخش که توسط ابوالفضل کیهانی نوشته شده است.که دارای هشتاد و دو صفحه می باشد.اثر فوق خواهد توانست یکی از نوشته های کامل در خصوص آشپزی و سفره‌آرایی باشد.تنوع آشپزی در همه جای دنیا بازتابی از ملاحظات بی اندازه تغذیه‌ای و سلیقه‌ای و کشاورزی و اقتصادی و فرهنگی و مذهبی است..
بلندی های بادگیر اولین و اخرین و رمان این نویسنده انگلیسی است که از ویژه گی های ان میتوان به ساختار و لحن رمان اشاره کرد که بسیار زبیا خلق شده است.
بلندی های بادگیر دوازدهمین رمان برتر جهان از دید سایت بی‌بی‌سی و ششمین شاهکار ادبی دنیا از دید روزنامه‌ی گاردین است.کتاب رمز ژنتیک که توسط آیزاک آسیموف نوشته شده است.که دارای دویست و دوازده صفحه می باشد.کتاب فوق توضیحات دقیق و مستدلی درمورد رمز ژنتیک ارائه داده و ارزش شیوه های بررسی بکار رفته را واسه ی مطالعه کننده آشکار می کند . به مسائل مورد تحقیق جاری درمورد رمز ژنتیک همچنان در این اثر اشاره شده است.کتاب سفرهای گالیور که توسط جاناتان سوئیفت نوشته شده است.که دارای صد و نود صفحه می باشد. اثر فوق به روش اثرهای آن روزگار با توضیحات مختصری از سرنوشت اشخاص و معرفی او شروع می گردد و با شرح سفرهای او ادامه پیدا خواهد کرد.اثر ماجراها و سفرهای گالیور با اسم جامع سفرهایی به برخی ممالک دور افتاده جهان نگاشته شده به دست جاناتان سوئیفت بوده است.کتاب صعود مقاومت پذیر آرتورو اویی که در سال هزار و سیصد و پنجاه و شش چاپ
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد