کتاب نایاب

فروشگاه کتاب کمیاب ,خرید و فروش کتاب نایاب ,خرید و فروش کتاب دست دوم, خریدار کتاب دست دوم

کتاب نایاب

فروشگاه کتاب کمیاب ,خرید و فروش کتاب نایاب ,خرید و فروش کتاب دست دوم, خریدار کتاب دست دوم

کتاب جنس دوم

کتاب جنس دوم نوشته سیمون دوبووار

در کتاب  جنس دوم، سیمون دوبووار استدلال‌های خود را از طریق اگزیستانسیالیسمی فمینیستی بیان می‌کند. بووار به‌عنوان یک اگزیستانسیالیست باور داشت که بودن مقدم بر ماهیت است. وی به‌همین منوال استنباط می‌کند که یک انسان زن زاده نمی‌شود، بلکه تبدیل به زن می‌شود، چرا دختران از اوان کودکی، نقش‏های فرهنگی معینی را می‏پذیرند. تز کلی کتاب، نشان دادن آن است که چگونه زنان به وسیله‏ی تاریخ و افسانه‏ هایی تعریف و محدود شده ‏اند که آن‏ها را در جایگاهی پایین‏تر قرار می‏دهد. به باور بووار، تاریخ فرهنگی مانع از آن شده‌است که زنان آزادی خود را درک و بر اساس آن عمل کنند، اما آن‏ها می‏توانند با نفی این افسانه‏های فرهنگی، خود را بازتعریف کنند. در مقابل، تا زمانی که زنان به مردان و سنت‏های فرهنگی اجازه دهند تا چیستی آنان را تعریف کنند، آزاد نخواهند بود. بووار استدلال‏های زیست‏شناختی، روانشناختی، و ماده‏گرایانه را، برای تبیین دسته‏ای از ویژگی‏های رفتاری زنان که از کنترل فرهنگ خارج است، نفی می‏کند.

 برای خرید کتاب جنس دوم روی عکس زیر کلیک نمایید



با تشکر از بوکی ها

کتاب جنگ و صلح

کتاب جنگ و صلح نوشته لئو نیکولایویچ تولستوی

از این شاهکار ادبیات جهان دو ترجمه بسیار خوب به فارسی وجود دارد

یکی ترجمه کاظم انصاری و دیگری ترجمه سروش حبیبی

جنگ و صلح [Vojna I mir]  رمانی از لئو نیکولایویچ تولستوی (۱۸۲۸-۱۹۱۰)، نویسنده روس،‌ بزرگترین اثر ادبیات روس و یکی از مهم ترین رمان های ادبیات جهانی.

  در حقیقت، زندگی ملت روس چندان کامل و بر زمینه­ای با چنان علو و رغبت انسانی در آن وصف شده است که می‌توان یکی از زیباترین یادگارهای تاریخی تمدن اروپایی‌ برشمرد. تولستوی این رمان را در پنج سال نوشت و آن را در ۱۸۷۸ انتشارداد.


با کمال شرمندگی بدلیل گزارش حق امتیاز این کتاب لینک دانلود حذف گردید

اما برای خرید کتاب به سایت کارا کتاب مراجعه نمایید یا روی عکس کلیک نمایید


کتاب تاریخ روابط سیاسی ایران و انگلیس در قرن نوزدهم

کتاب تاریخ روابط سیاسی ایران و انگلیس در قرن نوزدهم

محمود محمود (زاده:۱۲۶۱ تبریز – درگدشت:۱۳۴۴ تهران) با نام اصلی محمود پهلوی محقق و از ملیون و آزادیخواهان پرحرارت و فعال صدر مشروطیت بود.

کتاب «تاریخ روابط سیاسی ایران و انگلیس در قرن نوزدهم» در ۸ جلد از مهمترین تالیفات اوست.


برای خرید کتاب روی عکس زیر کلیک نمایید




برای دانلود کتاب به ادامه مراجعه نمایید
 
ادامه مطلب ...

کتاب بار هستی

کتاب بار هستی نوشته میلان کوندرا

رمان آهستگی یکی از رمانهای قوی میلان کوندرا می باشد و دوستانی که خواننده کارهای این نویسنده واقعا بزرگ و خلاق هستند این رمان رو از دست ندن.



برای دانلود این کتاب به ادامه مراجعه نمایید

 

ادامه مطلب ...

کتاب حیات یحیی

کتاب حیات یحیی نوشته یحیی دولت آبادی

 حیات یحیی کتابی است از یحیی دولت‌آبادی خوشنویس و فعال سیاسی دوره مشروطه که در آن به بررسی شرح‌حال خود و حوادث روزگارش می‌پردازد. این کتاب بعد از مرگ دولت‌آبادی توسط خانواده‌اش منتشر شده‌است.

 برای خرید کتاب حیات یحیی چهار جلدی روی عکس زیر کلیک نمایید



کتاب یکلیا و تنهایی او

کتاب یکلیا و تنهایی او نوشته تقی مدرسی صادقی

داستان که بر مبنای روایات عهد عتیق ساخته شده. یکلیا دختر پادشاه اورشلیم که دلباخته چوپانی شده است،  از شهر طرد شده و اینک تنها و بهت زده در کنار رود باستانی «ابانه» پرسه می‌زند. غروب هنگام شیطان به سراغ او می‌آید و به مثابه دوستی جهان دیده، برای دلداریش قصه می‌گوید و .....

 


برای خرید کتاب یکلیا و تنهایی او روی عکس زیر کلیک نمایید


کتاب های ابراهیم گلستان

سید ابراهیم گلستان (تقوی شیرازی) (متولد ۲۶مهر ۱۳۰۱ در شیراز)، کارگردان، داستان نویس، مترجم، روزنامه نگار و عکاس ایرانی است. فارغ‌التحصیل دانشکدهٔ حقوق دانشگاه تهران است. او اولین کارگردان ایرانی‌ست که برنده یک جایزه بین‌المللی (برای مستند یک آتش در جشنواره فیلم ونیز سال ۱۹۶۱) شده‌است. ابراهیم گلستان در سال ۱۳۴۰ برای فیلم یک آتش موفق به دریافت مدال برنز از جشنواره ونیز شد.آثار مکتوب وی از سبکی خاص برخوردار است و بسیاری سبک نویسندگی وی را تأثیر پذیرفته از داستان‌های کوتاه ارنست همینگوی می‌دانند گرچه او تاثیرپذیری از هیچ نویسنده‌ای را نمی‌پذیرد. همچنین وی از زمرهٔ نخستین نویسندگان معاصر ایرانی معرفی می‌شود که برای زبان داستانی و استفاده از نثر آهنگین در قالب‌های داستانی نوین، اهمیت قائل شد و به آن پرداخت. از این جهت نقش او در سیر پیشرفت داستان معاصر فارسی قابل توجه‌است.از دیگر ویژگی‌های داستان نویسی ابراهیم گلستان، خلق مجموعه داستان‌های به هم مرتبط است که در ایران این نوع داستان نویسی با گلستان آغاز می‌شود، در حالی که در غرب سابقه طولانی تری دارد، اما نکته مهم در این نوع آثار گلستان، خلق نوعی جدید از داستان نویسی است که ریشه در ادبیات کلاسیک ایران، مانند منطق الطیر، دارد. این نوع داستان‌ها نه براساس درون مایه و یا شخصیت‌های داستانی، بلکه براساس ساختارهای مشابه به یکدیگر مرتبط می‌شوند

برای خرید کتاب های ابراهیم گلستان روی عکس زیر کلیک نمایید



برای دانلود کتاب های ابراهیم گلستان به ادامه مراجعه نمایید

 

ادامه مطلب ...

کتاب های محمود دولت آبادی

محمود دولت‌آبادی (۱۳۱۹-) نویسنده معاصر ایرانی است. او نویسنده رمان مشهور کلیدر است.

محمود دولت‌آبادی، ۱۰ مرداد ۱۳۱۹ در دولت‌آباد شهرستان سبزوار به دنیا آمد. دولت‌آبادی مشاغل مختلفی را تجربه کرد. کار روی زمین، چوپانی، پادویی کفاشی، صاف کردن میخهای کج و بعد به عنوان وردست پدر و برادر به عنوان دنده پیچ کارگاه تخت گیوه کشی، دوچرخه سازی، سلمانی و…. بعدها تمام مشاغلی که او در دوران نوجوانی و جوانی خود تجربه کرد، در آثارش نمود یافت.

دولت‌آبادی ابتدا راهی مشهد و آنگاه تهران شد و در این دوران باز هم مشاغل دیگری نظیر حروفچین چاپخانه، سلمانی کشتارگاه، رکلاماتور برنامه‌های تأتر، سوفلور کنترلچی سینما، ویزیتور روزنامه کیهان و… را بر عهده گرفت.


 برای خرید کتاب های محمود دولت آبادی روی عکس زیر کلیک نمایید





برای دانلود کتاب های محمود دولت آبادی به ادامه مراجعه نمایید
 
ادامه مطلب ...

کتاب سگ ولگرد

کتاب سگ ولگرد نوشته صادق هدایت

مجمموعه ۸ داستان کوتاه به قلم صادق هدایت می‌باشد که سگ ولگرد یکی از این داستان‌هاست.

سگ ولگرد نام داستان کوتاهی از صادق هدایت است. این داستان تراژدی از زندگی مشقت بار یک سگ ولگرد در ورامین است.

نویسنده در این داستان اعتقادات جاری جامعه را در قالب داستانی تأثرانگیز و دردناک به تصویر کشیده و مورد نقد قرار می‌دهد.

برای خرید کتاب سگ ولگرد روی عکس زیر کلیک نمایید


کتاب نمازخانه کوچک من

نمازخانه کوچک من نوشته هوشنگ گلشیری

هوشنگ گلشیری (۱۳۱۶ در اصفهان – ۱۶ خرداد ۱۳۷۹ در بیمارستان ایران‌مهر تهران) نویسندهٔ معاصر ایرانی و سردبیر مجلهٔ کارنامه بود. منتقدان ادبی از جمله مهدی یزدانی‌خرم و احمد کریمی حکاک، وی را بعد از صادق هدایت از تأثیرگذارترین داستان‌نویسان ایرانی قرن بیستم دانسته‌اند.

برای خرید کتاب نمازخانه کوچک من روی عکس زیر کلیک نمایید



دانلود کتاب نمازخانه کوچک من

 برگرفته از سایت محترم کافه کتاب

کتاب های امیر عشیری


کتاب های امیر عشیری به زودی برای دانلود عرضه می گردد

و بخاطر انتظار شما سپاسگذاریم

برای خرید کتاب های امیر عشیری می توانید روی عکس زیر کلیک نمایید




برای آگاهی از عناوین به ادامه رجوع نمایید
 
ادامه مطلب ...

کتاب پاردایانها

کتاب پاردایان‌ها نوشته میشل زواکو نویسنده و روزنامه‌نگار فرانسوی بود. او در سال ۱۸۶۰ در آژاکسیو بدنیا آمد. او خالق آثاری عموما” تاریخی و پر ماجراست که در قرن حاضر با اقبال عامه رو به رو شده است.

 برای خرید کتاب پاردایانها روی عکس زیر کلیک نمایید




کتاب های محمدعلی جمال زاده

کتاب های سید محمد علی جمالزاده

سید محمدعلی جمال‌زاده (۲۳ دی ۱۲۷۴ در اصفهان- ۱۷ آبان ۱۳۷۶ در ژنو) نویسنده و مترجم معاصر ایرانی است. او را پدر داستان کوتاه زبان فارسی و آغازگر سبک واقع‌گرایی در ادبیات فارسی می‌دانند.

او نخستین مجموعهٔ داستان‌های کوتاه ایرانی را با عنوان یکی بود، یکی نبود در سال ۱۳۰۰ خورشیدی در برلین منتشر ساخت.

داستان‌های وی انتقادی (از وضع زمانه)، ساده، طنزآمیز، و آکنده از ضرب‌المثل‌ها و اصطلاحات عامیانه‌است


برای خرید کتاب های محمد علی جمالزاده روی عکس زیر کلیک نمایید



برای دانلود کتاب های سید محمدعلی جمالزاده به ادامه مراجعه نمایید

ادامه مطلب ...

کتاب تاریخ ادبیات در ایران

کتاب تاریخ ادبیات در ایران نوشته ذبیح الله صفا


کتاب تاریخ ادبیات در ایران اثر ذبیح‌الله صفا (۱۳۷۸-۱۲۹۰) نویسنده و ادیب ایرانی است. این کتاب مهمترین کتابی است که تاریخ ادبیات فارسی را به طور مفصل در دوره اسلامی بیان کرده است. این کتاب در ۵ جلد ادبیات فارسی را در سده‌های پس از اسلام و در حقیقت از زمان به وجود آمدن فارسی امروزی (دری) بیان می‌کند و به طور اختصار تاریخ سیاسی را نیز ذکر می‌کند. به دلیل اینکه ۳ جلد نخست این کتاب بیش از هزار صفحه دارند، این جلدها در دو بخش به چاپ رسیده‌اند. این کتاب نخستین بار در سال ۱۳۳۲ چاپ شده است.

 برای خرید کتاب تاریخ ادبیات در ایران روی عکس زیر کلیک نمایید




برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 

ادامه مطلب ...

کتاب تصویری از ناصرخسرو

تصویری از ناصرخسرو نوشته علی دشتی

حکیم ناصربن خسروبن حارث القبادیانی البلخی المروزی، با کنیه ابو معین و ملقب و متخلص به “حجت” در ذی القعده سال ۳۹۴ هجری قمری متولد شده است. ناصر خسرو خود را در سفرنامه قبادیانی مروزی می‌خواند و این مطلب نشان می‌دهد که او در قبادیان متولد و در مرو ساکن بوده است. او از آن جهت خود را “حجت” می‌نامد که از طرف خلیفه‌ی فاطمی المستنصربالله به عنوان حجت منطقه خراسان انتخاب شده و برای نشر و دعوت در ایران و ماوراءانهر مامور شده بود. ظاهرا ناصر خسرو از خانواده‌ی محتشمی است که به امور دولتی و شغل دیوانی مشغول بوده‌اند و از اشعار او معلوم می‌شود که در جوانی در دربار سلاطین و امراء راه داشته و چنانچه خود او در سفر نامه گفته از ۲۶ سالگی در مجلس سلطان محمود غزنوی و پسرش مسعود راه یافته بود و پادشاه وقت او را خواجه‌ی خطیر نامیده است. در مجموع آنچه مسلم است که او در جوانی مرفه و دارای عزت و جاه و جلال بوده و تا قبل از تبعید از وطن دارای مکنت و ثروت بوده و باغ و خان و ملک داشته است.

 برای خرید کتاب تصوی از ناصر خسرو روی عکس زیر کلیک نمایید


دانلود کتاب تصویری از ناصر خسرو
  • تعداد صفحات : ۳۶۰
  • حجم فایل :۳۲.۳ مگابایت
  • سال انتشار :۱۳۶۲
  • ناشر : انتشارات جاویدان
  •  برگرفته از وبگاه محترم بوک ی ها
  • کتاب نانا

    کتاب نانا نوشته امیل زولا

    نانا نهمین داستان از مجموعه‌ی روگون ماکار اثر امیل زولا نویسنده فرانسوی است. این داستان در سال ۱۸۶۸ آغاز می‌شود.

    نانا فرزند مردی الکی به نام کوپو و زن رختشوی به نام ژروز است که شخصیت اصلی کتاب آسوموار را تشکیل می‌دهد. نانا نماینده زنان فاحشه ای است که در دوران امپراطوری دوم مقام درخشان و آمیخته به رسوایی داشتند.

    روزی زولا با دوست نقاش خود در رستورانی نشسته و مشغول خوردن غذا بودند که پاسبانان وارد شدند و زنان فاحشه را که بی مرد بودند دستگیر میکردند. زنان به مردی پناه میبردند و زنی روسی هم به زولا پناه آورد و زولا سرگذشتش را پرسید و دوست نقاش هم تصویرش را کشید. زن خودش را نانا معرفی کرد و اینطور شد که زولا گفت نام کتاب جدیدم نانا خواهد بود و…

     برای خرید کتاب نانا نوشته امیل زولا روی عکس زیر کلیک نمایید


    کتاب های بزرگ علوی

    مجتبی بزرگ علوی از نثرنویسان برجسته ادبیات فارسی سده بیستم میلادی و مشهورترین نویسنده چپ‌گرای ایران است.او که یکی از افراد گروه معروف ۵۳ نفر بود در آماده‌سازی مجله دنیا با تقی ارانی همکاری می‌کرد و به روانشناسی زیگموند فروید و فلسفه مارکسیسم بسیار علاقه‌مند بود. علوی همچنین یکی از بنیانگذاران حزب توده ایران بود و آثار ادبی مشهوری را به رشته تحریر در آورد که از آن جمله می‌توان به رمان «چشمهایش» و داستان کوتاه «چمدان»، اشاره کرد.

    برای خرید کتاب های بزرگ علوی روی عکس زیر کلیک نمایید




    d

  • چمدان
  • چشمهایش
  • دیو ! ..دیو!
  • گیله مرد
  • خائن
  • خاطرات بزرگ علوی
  • نامه ها
  • ۵۳ نفر
  • ژاندارک یا دوشیزه اورئان
  • وزق پاره های زندان
  • ویژه نامه بزرگ علوی
  • یک گفت و گوی خودمونی و چند نامه
  • میرزا
  • موریانه
  • کسب و کار میسیز وارن
  • رقص مرگ
  • سالاریها
  • کتاب های کارلوس کاستاندا


    کارلوس سزار سالوادور آراندا کاستاندا(به اسپانیایی: Carlos Cesar Salvador Arana Castaneda) (زاده ۲۵ دسامبر ۱۹۲۵ پرو – درگذشته ۲۷ آوریل ۱۹۹۸) نویسنده پرطرفدار آمریکایی کتاب‌های شمن‌باوری بود. دوازده کتاب وی که به ۱۷ زبان ترجمه گردیده و ۸ میلیون نسخه فروش داشته‌اند باعث ایجاد جنجال و توجه فراوان در میان علاقه‌مندان به فلسفه و مردم شناسی گردید.
    او ابتدا با تکیه بر تعالیم دون خوان در سال ۱۹۶۸ یک سری کتاب نوشت که آموزش‌های او را در شمنیزم توصیف می‌کردند. کتاب‌ها که به زبان خودش روایت شده‌اند مربوط به تجربیاتی است که وی تحت سرپرستی یک سرخپوست یاکی یا مرد دانا بنام دون خوان ماتئوس به دست آورد. دوازده کتاب او با بیش از ۸ میلیون نسخه به ۱۷ زبان دنیا فروخته شده‌است. منتقدان گفته‌اند که آنها داستانهای تخیلی هستند در حالیکه حامیان کاستاندا ادعا می‌کنند اتفاقات ذکر شده در کتب او حقیقی بوده یا دست کم آثار فلسفی ارزشمندی بوده و شیوه‌هایی را برای بالا بردن سطح آگاهی ارائه می‌دهند.

    کاستاندا در سال ۱۹۷۳ از انظار عمومی خارج شد تا بیشتر بر رشد درونی خود کار کند. او در یک خانه بزرگ با سه زن که به همسفران آگاهی موسوم بودند زندگی می‌کرد. آنها کسانی بودند که آماده قطع روابط خود با خانواده و حتی تغییر نام بودند. کاستاندا موسسه کلییر گرین را تاسیس کرد. این موسسه مروج تنسگریتی بود؛ که یک رویه سنتی در تولتک و در بردارنده تمرینهای قدرتمند معنوی است.

    برای خرید کتاب های کارلوس کاستاندا اینجا کلیک نمایید


    برای دانلود کتاب های کارلوس کاستاندا به ادامه مراجعه نمایید

     

    ادامه مطلب ...

    کتاب کمدی الهی

    کتاب کمدی الهی نوشته دانته

    کمدی الهی سه‌گانه‌ایست به شعر که دانته آلیگیری، شاعر و نویسنده ایتالیایی نوشتن آن‌را در سال ۱۳۰۸ میلادی آغاز کرد و تا زمان مرگش در سال ۱۳۲۱ میلادی کامل کرد. این کتاب از زبان اول شخص است و دانته در این کتاب، سفر خیالی خود را به دوزخ، برزخ و بهشت تعریف می‌کند. کمدی الهی یکی از اولین کتاب‌های ادبیات ایتالیا است و از بزرگترین آثار در ادبیات جهان به شمار می‌آید. این کتاب کمک کرد تا زبان توسکانی و شیوهٔ نوشتاری آن به استانداردی برای زبان ایتالیایی تبدیل شود

    این کتاب در ابتدا کمدی (به ایتالیایی: Commedìa) نام داشت و بعدها جیووانی بوکاچیو (نویسنده هم عصر دانته) واژهٔ الهی را به آن افزود و نام کمدی الهی برای اولین بار در چاپ ونیز به سال ۱۵۵۵ بر جلد این کتاب ظاهر شد.

    در سفر دانته به دنیای پس از مرگ، دو راهنما او را همراهی می‌کنند؛ در دوزخ و برزخ راهنمای او «ویرژیل»، شاعر رومی است که چند قرن پیش از دانته زندگی می‌کرده، و در بهشت راهنمای او بئاتریس پورتیناری است که دانته او را دوست می‌داشته و در کتاب زندگانی نو به شرح عشق خود به او پرداخته‌است.

    دانته در این کتاب از مراحل مختلف دوزخ، برزخ و بهشت می‌گذرد و در این مراحل با شخصیت‌های مختلف تاریخی برخورد می‌کند، تا عاقبت در آخرین مرحله بهشت به دیدار خدا می‌رسد

     برای خرید کتاب کمدی الهی دانته روی عکس زیر کلیک نمایید




    البته  لینک دانلود فقط بخش برزخ است  و توصیه میشود دوره کتاب کمدی الهی را خریداری نمایید از انتشارات امیر کبیر

    کتاب سفرنامه حاج سیاح به فرنگ

    کتاب سفرنامه حاج سیاح به فرنگ


    میرزا محمدعلی محلاتی معروف به حاجی سیاح از سفرنامه نویسان دوره قاجاریه است. از او دو اثر به نام‌های " سفرنامه حاج سیاح " و " خاطرات حاج سیاح " در حوزه سفرنامه نویسی، به جای مانده است. حاج سیاح وقایع دوران سفر خود را به اقصی نقاط اروپا و آمریکای شمالی و همچنین کشورهای شرق از جمله هندوستان را شرح داده است.
    سفرنامه حاج سیّاح به فرنگ (چاپ علی دهباشی، تهران ۱۳۶۳ شمسی) شرح سفرهای او دراروپاست.
    خاطرات حاج سیّاح یا دوره خوف و وحشت مربوط به عصر مشروطیت ایران است. این خاطرات، از بازگشت حاج سیّاح به ایران در ۱۲۹۴ ق آغاز می‌شود و بارویدادهای ۱۳۲۷ ق و ماجرای فتح تهران پایان می‌یابد و جمعاً حوادث ۳۴ سال قمری را در برمی‌گیرد. کتاب، آمیزه‌ای است از سفرنامه، خاطرات، گزارش اوضاع سیاسی - اجتماعی و توصیفهای تاریخی که از دو بخش اصلی و تا اندازه‌ای متفاوت تشکیل می‌شود: بخش اول تا ۱۳۱۱ ق و ماجرای پناهنده شدن به سفارت که بیشتر سفرنامه و خاطره‌نویسی است؛ و بخش‌دوم تا ۱۳۲۷ ق که بیشتر تاریخنگاری است
    ممالک بازدید شده عبارت بودند از: روسیه(تفلیس), عثمانی(استانبول), فرانسه, انگلستان, ایتالیا, سوئد, نروژ, آلمان, سوئیس, اطریش, دانمارک, پرتغال, یونان, اسپانیا, رومانی, بلغارستان, ایالات متحده (نیویورک), ژاپن, چین, برمه, سنگاپور, هندوستان, افغانستان, ترکستان, عربستان (مکه), مصر.


    برای خرید کتاب سفرنامه حاج سیاح به فرنگ روی عکس زیر کلیک نمایید



    دانلود کتاب سفرنامه حاج سیاح