کتاب نایاب

فروشگاه کتاب کمیاب ,خرید و فروش کتاب نایاب ,خرید و فروش کتاب دست دوم, خریدار کتاب دست دوم

کتاب نایاب

فروشگاه کتاب کمیاب ,خرید و فروش کتاب نایاب ,خرید و فروش کتاب دست دوم, خریدار کتاب دست دوم

دانلود پرفروش ترین کتابهای تاریخ

 این مطلب برگرفته از سایت دوست عزیزم  بو ک ی ها استفاده شده که فهرست های «پرفروش ترین کتاب های تک مجلد و مجموعه کتاب»، به روز و در تمامی زبان ها آورده شده است. منظور از «پرفروش» رقم تخمینی تعداد نسخه های فروخته شده ار تیراژ کتاب و نه تعداد کتاب چاپ شده و موجود- است. کتاب های کمیک و آموزشی در این فهرست آورده نشده اند. کتاب ها بر اساس بیشترین تعداد فروش تخمینی و بر پایه منابع قابل اعتماد و مستقل دسته بندی شده اند. کتاب های دینی، مخصوصا قرآن و انجیل، احتمالا پرتیراژترین کتاب های چاپ شده هستند اما پیدا کردن آمار قابل اعتماد برای تعداد فروش آنها تقریبا غیرممکن است. تعداد چاپ های بسیاری از این کتاب ها گمشده و یا توسط ناشران مستقل یا ناموثق به چاپ رسیده اند و همین طور بسیاری ار نسخه های قرآن و انجیل چاپ شده به جای فروش، رایگان در اختیار مردم قرار داده شده است. به همین ترتیب بسیاری از کتاب های سیاسی از جمله آثار مائو تسه‌تونگ و آدولف هیتلر. به همین خاطر نمی توان حدس زد که تعداد چاپ اینگونه کتاب ها و همچین تعداد فروش آنها چقدر بوده است. به این دلایل، این کتاب ها از فهرست زیر حذف شده اند. پرفروش‌ترین کتاب‌های تک‌جلدی جهان، شازده کوچولو و داستان دو شهر با فروش بیش از ۲۰۰ میلیون نسخه هستند. پرفروش‌ترین کتاب چند جلدی جهان مجموعهٔ هری پاتر با فروش کلی ۴۵۰ میلیون نسخه میباشد

برای دانلود به ادامه مراجعه نمایید


 
ادامه مطلب ...

کتاب گنبد حلبی

 کتاب گنبد حلبی نوشته شاپور قریب

(۱۳۱۱ در سمنان – ۱۶ خرداد ۱۳۹۱ در تهران) کارگردان و بازیگر ایرانی است.

شاپور قریب در سال ۱۳۱۱ در سمنان به دنیا آمد. او از پانزده سالگی فعالیت خود را در زمینه‌ی تئاتر آغاز کرد. در فیلم موطلایی شهر ما دیالوگ نوشت، سپس دستیار آقای خانی شد. در فیلم چرخ بازیگر نیز که به کارگردانی خانی بود علاوه بر نوشتن بیشتر پرده‌ها، موفق به بازی گرفتن از بازیگران شد که پس از آن طرز کار وی مورد توجه قرار گرفت. سپس با دستیاری شادروان جلال مقدم در فیلم سه دیوانه فعالیت هنری خود را ادامه داد و پس از بیست و اندی سال کار در تئاتر و سینما نخستین فیلم سینمایی خود را ساخت. او در ۱۶ خرداد ۱۳۹۱ به علت بیماری آلزایمر درگذشت. و در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده شد

شاپور قریب علاوه بر کارگردانی و بازیگری، نویسنده نیز بود که دو کتاب گنبد حلبی و عصر پاییزی را نیز نوشت:

تاریخ کلیسای قدیم در امپراتوری روم و ایران

کتاب تاریخ کلیسای قدیم در امپراتوری روم و ایران ابتدا به مسیحیت و پیدایش آن و موارد مربوط به زندگانی عیسی می‌پردازد که عمدتا ترجمه‌ای از اناجیل است. سپس به منشا کلیسا و نقش آن در گسترش مسیحیت و تاثیر آن بر تمدن روم می‌پردازد و در ادامه تمام نوشته‌جات مسیحی در سده‌های نخستین مسیحیت را مرور می‌کند. قسمت دوم کتاب منحصرا در مورد ایران و مسیحیان ایران است. این دوران مصادف است با حکومت ساسانیان بر ایران و تصادم دین درباری زرتشتی با دین وارداتی مسیح. دلیل نسطوری شدن کلیسا در ایران و گرایش مسیحیان ایران به مذهب نسطوری از بخش‌های جالب این فصل می‌باشد. نهایتا ظهور اسلام و ورود آن با شمشیر به ایران و نابودی آتشکده و کلیسا به صورت توامان، کتاب را به تلخی به پایان می‌رساند.


دانلود کتاب تاریخ کلیسای قدیم در امپراتوری روم و ایران

تاریخ کلیسای قدیم در امپراطوری روم و ایران شامل دو قسمت با سرفصل های زیر است:
قسمت اول:
مهیا شدن دنیا برای آمدن مسیح (ع)
ظهور عیسی مسیح (ع)
منشاء کلیسا
توسعه مسیحیت در قرن اول
نوشتن و انتشار عهد جدید
نوشتجات مسیحی در قرن اول و دوم
تشکیلات و عبادت کلیسا
ظفر مسیحیت در امپراطوری روم

قسمت دوم:
تاریخ کلیسای قدیم در مملکت ایران
کلیسای ایران از رمان تاسیس تا قرن پنجم
کلیسای مشرق از استیلای عرب تا حال
فهرست تصاویر

الهه های گذشتگان

الهه های گذشتگان نوشته اریک فون دنیکن

اولین اثر فون دنیکن ارابه خدایان بود که پرفروش‌ترین کتاب در آلمان و آمریکا بود و بعدها در ۳۸ کشور دیگر نیز چاپ این کتاب با استقبال فراوانی روبرو شد. نظریات وی در این کتاب باعث شد تا وی را پدر نظریات فضانوردی باستانی لقب بدهند.

او ۲۶ کتاب مختلف نوشته‌است که به ۲۰ زبان زنده دنیا ترجمه شده‌است و حدود ۶۰ میلیون جلد از آنها در سراسر جهان بفروش رفته‌است.

اریش فون دنیکن در ۱۴ آوریل ۱۹۳۵ در شهر زوفینگن سوئیس متولد شد. او فارغ‌التحصیل کالج اس تی مایکل در فریبورگ است. در سال ۱۹۶۰ با الیزابت اسکاجا ازدواج کرد و حاصل این ازدواج کورنلیا (زاده ۱۹۶۳) تنها فرزند این زوج می باشد. او در نوجوانیش شاهد فرود اضطراری یک بمب افکن آمریکایی در طی جنگ جهانی دوم در نزدیکی منزل پدرش بود. سربازان یک یک بدون نقاب و با نقاب از لاشه آن پایین می‌آمدند و اینگونه جرقه فرود خدایان در ذهن پرکار او کلید خورد. او پس از نخستین و دومین کتابش «خدایان آن سوی فضا» مورد اعتراض و فشار شدید کلیساهای کاتولیکی قرار گرفت. او به ناگهان بسیاری از باورهای مسیحیان متعصب را کفر خواند و گفت خداوند بسیار برتر از آنست که پسری داشته باشد. او می‌گوید این اعتقاد احمقانه‌ترین فلسفه‌ای است که در حیطه خداشناسی مطرح شده‌است. وی تاوان سختی برای عدم پذیرش اعتقادات متعصبانه کاتولیکی پرداخت کرد؛ اما هرگز تسلیم نشد.

فون دنیکن آنقدر به کشف اسرار فضا علاقه داشت که از همان نوجوانی همیشه درباره فضانوردی، بشقاب‌پرنده‌ها و موجودات هوشمند فرازمینی صحبت می‌نمود. همین علاقه شدید باعث شد مدیر یک اردوگاه کار جوانان که او در آنجا سرپرست یک گروه بود از وی شکایت کند و دادگاه نیز وی را به ۴ ماه حبس تعلیقی محکوم نمود. پس از آن پدرش او را از مدرسه بیرون آورد و برای کار به هتلی در سوئیس فرستاد. دنیکن با پول مختصری که پس‌انداز کرده بود به مصر سفر کرد تا بلکه برای هزاران پرسش بی‌پاسخش جوابی بیابد. او پس از مدتی به سوئیس بازگشت و در پی اتهام به کلاهبرداری دوباره روانه زندان شد

دانلود کتاب الهه های گذشتگان



در مکتب استاد

;تاب در مکتب استاد نوشته سعید نفیسی کتاب در مکتب استاد

  کتاب در مکتب استاد  اثر سعید نفیسی جلد سلفون شامل بحثی پیرامون : درست گفتن درست نوشتن درست خواندن

کتاب سرچشمه تصوّف در ایران

دانلود کتاب سرچشمه ی تصوّف در ایران نوشته سعید نفیسی 

معروف ترین طرق تصوف در سلسله ارشاد مشایخ خود اتفاق ندارند. پیداست که این سلسله ها خود را به مبادی اسلام رسانده اند و هر کدام از ایشان آن را به یکی از ائمه یا اصحاب رسول (ص) یا تابعین پیوسته اند. از جمله موضوعاتی که در کتاب سرچشمه تصوف در ایران در ۲۷۹ صفحه مورد بررسی قرار گرفته است : « تاثیر تعلیمات بودایی در در فرهنگ پیش از اسلام ایران تصوف ایران از نظر فلسفی نفوذ افکار مانویان در تصوف تعلیمات یهود و نصاری و یونانیان در تصوف ایران جنبه های خاص تصوف ایران سماع در تصوف ایران آیین جوانمردی و فتوت پیشوایان معروف فتوت..

دانلود کتاب سرچشمه تصوف در ایران

دیوان اوحدی مراغه ای

دیوان اوحدی مراغه ای

رکن‌الدین اوحدی مراغه‌ای (۶۷۳ – ۷۳۸ قمری) عارف و شاعر پارسی‌گوی ایرانی اهل مراغه است. پدرش از اهالی اصفهان بود و خود او نیز مدتی در اصفهان اقامت داشت و بر همین اساس نامش اوحدی اصفهانی نیز ذکر شده است. اوحدی معاصر ایلخان مغول سلطان ابوسعید بود. آرامگاه او در مراغه است. ‌اکنون یک موزه دایمی در مقبره اوحدی در مراغه دایر است. تعداد اشعار اوحدی که از ابتدا مورد توجه بودند، به ۱۴ هزار و ۷۲۹ بیت می‌رسد. از آثار اوحدی دست‌نویس‌های بسیاری به جا مانده است‌.

دانلود دیوان اوحدی مراغه ای

شاه جنگ ایرانیان در چالدران و یونان

شاه جنگ ایرانیان در چالدران و یونان نوشته اشتن متز و جون بارک


کتاب «شاه جنگ ایرانیان در چالدران و یونان»حاوی تاریخ دو جنگ است: یکی جنگ شاه اسماعیل صفوی با نیروهای عثمانی در دشت چالدران واقع در آذربایجان در نیمه اول قرن دهم هجری مطابق با نیمه اول قرن شانزدهم میلادی و شرح سلحشوری‌های سربازان ایرانی در مقابل نیروهای مجهز به توپخانه دشمن. جنگ تاریخی دوم مربوط به لشکرکشی خشایار پادشاه هخامنشی به یونان در قرن پنجم میلادی است. به گزارش پایگاه تحلیلی – خبری ایران بالکان (ایربا) تاریخ جنگ ایرانیان در یونان تنها متکی به اسناد مورخین یونانی است که مقرون به اغراق است. اما در مورد جنگ چالدران آن چه باید ذکر شود این است که گرچه ایرانیان در چالدران شکست خوردند، ولی قدرت ایمان مدافعان و خلوص و فداکاری آن ها آن قدر برجسته و قابل تحسین بود که جنگ چالدران از افتخارات ملت ایران شد و تا روزی که این ملت هست، جنگ چالدران، چون نگینی درخشان، بر پیشانی تاریخ ملت ایران می درخشد. کتاب ۶۲۹ صفحه‌ای «شاه جنگ ایرانیان در چالدران و یونان» که تاکنون ۲۳ بار تجدید چاپ شده است به موضوعات متنوعی می پردازد که بخش هایی همچون« شاه جنگ ایرانیان در یونان، جنگی که خاطره اش هرگز فراموش نخواهد شد، پادشاه اسپارت در اردوگاه ایرانیان، آغاز جنگ با یونان و مقاومت اسپارت ها، سربازان گارد جاویدایران و ارزش جنگی آن‌ها، برادر پادشاه ایران در میدان جنگ، پادشاه اسپارت به دست سربازان ایران از پا درآمد و ارتش ایران وارد کشور آتن شد» از بخش‌های جذاب کتاب است.

چه گوارا

چه گوارا نوشته  اندرو سینکلر

ارنستو رافائل گوارا دلاسرنا (به اسپانیایی: Ernesto Rafael Guevara de la serna) (زادهٔ ۱۴ ژوئن ۱۹۲۸، روساریو، استان سانتا فه – درگذشته ۹ اکتبر ۱۹۶۷) که بیش‌تر به‌نام چه‌گوارا یا ال‌چه شناخته می‌شود، پزشک، چریک، سیاست‌مدار و انقلابی مارکسیست، درِ آرژانتین زاده و در بولیوی دستگیر و کشته شد.

چه گوارا یکی از اعضای جنبش ۲۶ ژوئیه فیدل کاسترو بود. این جنبش در سال ۱۹۵۹ قدرت را در کوبا به‌دست‌آورد. چه‌گوارا چندین پست مهم در دولت جدید کوبا از جمله سفیر، رییس بانک مرکزی و وزیر صنایع را بر عهده داشت و پس از آن با امید برانگیختن انقلاب در دیگر کشورها کوبا را ترک کرد. وی ابتدا در سال ۱۹۶۶ به جمهوری دموکراتیک کنگو رفت و سپس به بولیوی سفر کرد. در اوایل اکتبر ۱۹۶۷ چه‌گوارا در بولیوی طی عملیاتی که توسط سازمان سیا طرح‌ریزی شده بود دستگیر شد. برخی باور دارند که سیا ترجیح می‌داد گوارا را برای بازجویی زنده در دست داشته باشد، اما در هر صورت او به‌وسیلهٔ ارتش بولیوی در نزدیکی وایه‌گرانده در مدرسه روستای لا ایگه را در سانتا کروز دلاسیه‌را به دستور بارریه نتوس دیکتاتور نظامی کشته شد.

پس از مرگ چه‌گوارا، او به عنوان یک تئوریسین، متخصص در فنون جنگی، و جنگ‌آور تبدیل به قهرمان جنبش‌های انقلابی سوسیالیستی در سراسر جهان شد. آلیدا، دختر چه‌گوارا مدعی‌ست که پدرش کمونیست بود.

پیش به سوی شرق

پیش به سوی شرق نوشته  اولریخ گرکه


موقعیت جغرافیایی ایران و تحولات سیاسی جهان در قرن نوزدهم میلادی سبب شد تا ایران صحنه کشمکش‌هایی‌ شود که خود در ایجاد آنها نقشی نداشت.سیاست استعماری‌ انگلیس در هند،توسعه‌طلبی روس‌ها را بدنبال داشت.روس‌ها بر قفقاز و نواحی وسیعی از آسیای میانه که بخش بزرگی از آن‌ نیز متعلق به ایران بود،دست یافتند….


دانلود کتاب پیش به سوی شرق



شاهنامه امیر کبیر, شاهنامه بایسنغری

شاهنامه امیر کبیر یکی از دو کتاب نفیس شاهنمه در ایران است

البته این مطلب جهت دانلو د نیست البته به محض دریافت نسخه اسکن شده کتاب را برای شما عزیزانم عرضه خواهم نمود

شاهنامه امیر کبیر در دوازده کیلو جلدی طلایی و سلفون به همراه روکش طلایی بسیار نفیس و ارزنده


و شاهنامه نفیس دیگر که در حدود هشت کیلوست شاهنامه بایسنغری یا بایسنقری است که به همراه دو آلبوم است که خصوصیات ظاهری این شاهنامه بسیار شبیه امیر کبیر است با اینکه در نسخه امیر کبیر در کتاب شاهنامه مینیاتورهای شاهنامه دیده میشود که در بایسنقری این مینیاتورها در دو آلوم که یکی سه زبانه و دیگری چهار زبانه است گنجانده شده و برای دوستانی که قصد خرید این کتاب را دارند به سایت کارا مراجعه نمایید


کتاب شب هول

به دستور کمیته فیلترینگ لینک دانلود حذف گردید


هرمز شهدادی را باید از رمان زیبا و جاه طلبانه و تحسین برانگیز شب هول شناخت. رمانی که به خاطر شرایط اولیه‌ انقلاب نتوانست خوب شناخته شود. این اثر برای اولین و آخرین بار بار در بهار سال ۱۳۵۷ توسط انتشارات زمان در ایران چاپ شد. این رمان یادآور وقایع تاریخی و اجتماعی ایران است که راوی در فاصله یک شب تا صبح آن را بازگو می‌کند و با قراردادن بخشی از تاریخ روشنفکری ایران بر زمینه‌ای داستانی، به ارزیابی نقش روشنفکران در دوره‌های مختلف تاریخ معاصر پرداخت. حق تکثیر : تهران: نشر کتاب زمان‏‫،



آویزه های بلور

 آویزه های بلور نوشته  شهرنوشی پارسی پور

انتشارات رز
چاپ اول 1356

در مورد شناخت نویسنده لطفا مراجعه فرمایید به فایل مخصوص نویسنده
این کتاب بعد از کتاب تجربه های آزاد تقدیم دوستداران ادبیات داستانی میگردد


تهیه کتاب

قابل توجه دوستان اهل کتابم که برای خرید کتاب با مشگل مواجه شدن دیگر برای خرید کتاب مورد نیاز خود نیاز نیست به بازار کتاب مراجعه کنید که آنهم شاید کتاب مدنظر پیدا شود یا خیر از این پس ما برای تهیه کتاب شما سایت کارا را که در بالای سایت بنر و آدرس ش مستقیم هست  پیشنهاد می کنیم

و باز تکرار می کنم این سایت سی سی کام و دی کتاب کلیه فعالیت هایش رایگان برای شما دوستان است خواهش می کنم اگر وبلاگ یا سایتی یا در شبکه های اجتماعی فعالیت دارید سایت ما را که در واقع سایت خودتان هست معرفی نمایید

خراسان و ماوراءالنهر

خراسان و ماوراءالنهر نوشته آ. بلنیتسکی


خراسان و ماوراءالنهر در تاریخ ایران و اسلام متن جغرافیای تاریخی شهرهای ایران که دارای شصت و سه بند می باشد ‘به احداث شصت و یک شهر و دیار وبناهای گوناگون در ماوراءالنهر خراسان و دیگر نقاط ایران پرداخته است. در اصل متن از یکصد و پانزده شهر بزرگ و کوچک سخن رفته است ولی از سرنوشت و چگونگی ساخته شده پنجاه و چهار شهر آن اطلاعی در دست نیست . شهر بغداد به عنوان شصت و یکمین شهر توسط خلیفه ابونصر معروف به ابوالدوانیق ساخته شده است . گرد آوری و تدوین نهایی آن شهر به هشتصد سال پس از میلاد مسیح نسبت داده شده است . در این متن شهر سمرقند را کاووس پسر قباد پی افکندو سیاوش پسر کاووس آن را به پایان رساند.در سمرقند هفت پادشاه بودند‘جمشید‘فریدون‘منوچهر‘کیکاووس‘کیخسرو‘لهراسب وگشتاسب . نفرین شده افراسیاب شهر را ویران و آن را بتخانه کرد . در شرق ماوراءالنهرنبت و در جنوب آن خراسان و در غرب آن غور است. ماوراءالنهر از دیرباز به خاطر آبادانی و وفور محصولات ‘مراکز تولیدی و تأسیسات اقتصادی پایگاه دادو ستد و مرکز تجارت بوده است . سمرقند ‘نخشب‘ویشگرد‘خجندوفرغانه از بلاد ماوراء جیحون در خطه خراسان ذکر شده است