کتاب نایاب

فروشگاه کتاب کمیاب ,خرید و فروش کتاب نایاب ,خرید و فروش کتاب دست دوم, خریدار کتاب دست دوم

کتاب نایاب

فروشگاه کتاب کمیاب ,خرید و فروش کتاب نایاب ,خرید و فروش کتاب دست دوم, خریدار کتاب دست دوم

کتاب با چشمان شرمگین

کتاب با چشمان شرمگین اثر طاهربن جلون که بوسیله  اسدالله امرایی بفارسی ترجمه شه است درباره مترجم این کتاب باید گفت . اسدالله امرایی در یک  اردیبهشت هزار و سیصد و سی و نه در شهر ری می باشد.ایشان از نویسنده ها و مترجمان مشهور کشور است.  و تحصیلاتش لیسانسیه زبان و ادبیات انگلیسی است و از سال هزار و سیصد و شصت با مطبوعات همکاری داشته


.

دانلود کتاب با چشمان شرمگین


کتاب ماندالا

 رمان ماندالا  اثر پرل باک با ترجمه ی لیلی مصطفوی کاشانی که در دهه شصت و هفتاد به چاپ رسید رمانی بسیار خواندنی و تاریخی که از بهترین آثار پرل باک است نویسنده آثار مشهوری چون  زنی در دیار غربت و ریشه در خاک و مادر و ماندالا و نامه ای از پکن و باد شرق باد غرب را نام برد.


کتاب های 11 فروردین 96

و امروز برای شما تعدادی کتاب و مخصوصل داکتاب خوب برای معرفی عرضه می کنیم که شما بزرگان می توانید برای خرید کتاب و مخصوصا دانلود کتاب روی عنوانها کلیک نمایید.کتاب پلکان مخفی که توسط کارولین کین نوشته شده است.و با زبان فارسی چاپ گشته است.که دارای صد و هفتاد و هشت صفحه می باشد. خانم کارولین کین نگارنده ی مشهور اهل امریکا می باشد که یکی از فعالترین نویسنده هایی می باشد که زندگی خویش را صرف نگاشتن قصه و کتاب واسه ی کودکان و نوجوانان نموده است.کتاب زمین آلوده که توسط مهین دانشور نوشته شده است.و با زبان فارسی چاپ گشته است.که دارای شصت و شش صفحه می باشد. نوشته ی جالب زمین آلوده از دسته اثرهای علمی واسه ی کودکان و نوجوانان می باشد و کتابهای طلایی که به دست مهین دانشور ترجمه گشته است.کتاب صدای پای عزرائیل که توسط ابوالقاسم حالت نوشته شده است.و با زبان فارسی چاپ گشته است.که دارای دویست و هفتاد و هشت صفحه می باشد.ابوالقاسم حالت با شهرت ابوالعینک یکی از شاعران و مترجمان و طنزپردازان معروف ایرانی می باشد. او سراینده ی سرود پاینده بادا ایران که نخستین سرود ملی کشور ایران پس از انقلاب بوده می باشد .کتاب تب طلا که توسط جک لندن نوشته شده است.و با زبان فارسی چاپ گشته است.که دارای صد و هشتاد و شش صفحه می باشد. جک لندن نگارنده ی فعال سوسیالیست اهل آمریکا بوده است. نوشته های او مثل آوای وحش و گرگ دریا با پذیرایی و استقبال مطالعه کنندگان بسیار زیادی مواجه شد.کتاب از صندوقی در سرداب خانه قدیمی ما که توسط ابراهیم گلستان نوشته شده است.و با زبان فارسی چاپ گشته است.که دارای سی و هشت صفحه می باشد.این نوشته اولین دفعه در انتشارات فراسو در زمستان هزار و سیصد و هشتاد و نه منتشر شده است و بعد از مدتی داخل روزنامه‌ی عصر مردم در پنج دوره در آبان و آذر هزار و سیصد و نود و دو دوباره منتشر گشت.کتاب دنیای قشنگ نو که توسط آلدوس هاکسلی نوشته شده است.و با زبان فارسی چاپ گشته است.که دارای دویست و شصت و چهار صفحه می باشد.نوشته ی دنیای قشنگ نو یا همان دنیای شگفت انگیز جدید یک داستان بسیار علمی و تخیلی پادآرمانی می باشد که در سال هزار و نهصد و سی و دو به اثر آلدوس هاکسلی نگارنده و شاعر اهل انگلیس چاپ شده است.کتاب تقلید زندگی که توسط هوشنگ مستوفی نوشته شده است.و با زبان فارسی چاپ گشته است.که دارای دویست و هشتاد و یک صفحه می باشد.این کار هم اکنون یکی از رویدادهای حل نشدنی در سرنوشت و زندگی انسانهای این دوره می باشد. که در تمامی موردها بجای آنکه زندگی نمایند و از آن لذت ببرند شکل و قیافه ی زندگی را به طور دروغین در می آورند.

کتاب های 8 فروردین 96

برای دانلود کتاب و خرید کتاب لینکهای زیر رو به شما معرفی می کنم که در هر زمان که تمایل داشتید از کتاب زیر استفاده کنید کتابهایی با موضوعات متفاوت.کتاب اسم نمی خواهد که توسط محمود کیانوش نوشته شده است.و با زبان فارسی چاپ گشته است.که دارای صد و نود و سه صفحه می باشد.نویسنده فعال محمود کیانوش در دوازده شهریور هزار و سیصد و سیزده داخل شهر مشهد به دنیا آمد . اول واسه ی یادگیری قرآن به یکی از مکاتب فرستاده شد و پس از مدتی برای آموزش دیدن به مدرسه رفت.کتاب سگ ها که توسط مهشید امیرشاهی نوشته شده است.و با زبان فارسی چاپ گشته است.که دارای دوازده صفحه می باشد. منزل داخل محله ای بسیار دور مانده از شهر و پرت در شمیران واقع شده بود . هر چند که آدرس خیلی بلندی با توضیحات و شرح کامل مکان در دستمان بود و واقف بر این بودیم که میدان نام جد بزرگ صاحبخانه و خیابانی که وجود داشت اسم پدر بزرگ او و کوچه تخلص پدرش را داشته زمان زیادی از وقتمان برای پیدا کردن مکان مورد نظرمان مصرف گشت.کتاب یک مرد که توسط اوریانا فلاچی نوشته شده است.و با زبان فارسی چاپ گشته است.که دارای چهارصد و بیست و دو صفحه می باشد.که به دست پرویز ملکی انتشارات امیر کبیر چاپ و ترجمه گشته است.اثر یک مرد سرنوشت زندگی مردی به اسم آلساندرو پاناگولیس می باشد که توسط همسرش بازگو می شود.در حقیقت اوریانا فالاچی یک مرد را در کالبد و شکل نامه ای به آلکوس سرنوشت این رزمنده ی یونانی را را تعریف می نماید.کتاب مثل چشمهای بابا که توسط راضیه دهقان سلماسی نوشته شده است.و با زبان فارسی چاپ گشته است.که دارای بیست و هشت صفحه می باشد. اثر زیبای مثل چشمهای بابا واسه ی بچه هایی با گروه سنی د نگاشته شده است.بابا واسه ی من یک پرنده نقاشی کشید که نامش گنجشک بود. نوک پرنده به سینه اش چسبیده بود و چشمهای او بر روی بالهایش می باشند. دانلود کتاب کوتاه کوراوغلو که توسط علیرضا ذیحق نوشته شده است.و با زبان فارسی چاپ گشته است. کتاب حماسی کوراغلو نا پیدا کرانه‌ای به سمت و طرف نور و روشنی می باشد و نغمه گر ستیزی ابدی با ستم و ظلمت در افق‌های گلگون غروب کوهساران جهانی که افسانه‌هایش همچنان با صبر فراوان و ابهت زیاد همانند خاک تشنه و خواب سبز آرام و نم‌های بهاری را چشم به راه هستند.کتاب راز حباب ها که توسط آگاتا کریستی نوشته شده است.و با زبان فارسی چاپ گشته است.که دارای دویست و چهل و هفت صفحه می باشد.قصه از جایی آغاز می‌شود که شخصی به اسم آنتونی کید به عنوان یکی از کارمندان یک تور سیاحتی داخل آفریقا سرگرم انجام دادن برخی کارها می شود.و به دست رفیق قدیمی خویش جیمی ماک گراث تحریک به حادثه جویی و ول کردن شغل قبلیش می‌شود.