کتاب نایاب

فروشگاه کتاب کمیاب ,خرید و فروش کتاب نایاب ,خرید و فروش کتاب دست دوم, خریدار کتاب دست دوم

کتاب نایاب

فروشگاه کتاب کمیاب ,خرید و فروش کتاب نایاب ,خرید و فروش کتاب دست دوم, خریدار کتاب دست دوم

دو خط درد دل

عزیزانم این وبگاه متعلق به شماست الان یکسال است که در خدمت شمام و خدای من شاهد یک ریال این وبگاه برای من درآمد نداشته

اصلا هدف این سامانه رایگان بودن کتب بوده که در این مدت دوستانی زیادی در نظرات تشکر و قدر دانی نموده که این تنها دلیل و انگیزه ما برای ادمه فعالیت بوده

با اینکه بنده مدیر یک فروشگاه کتاب هستم و بطور کلی سایت دانلود را ترمیناتور و نابودگر فروشگاه کتاب می دونم بخاطر رضایت شما و مطالعه بیشتر هموطنانم در این سایت ادامه فعالیت داده و کخلص و جان نثار بوده اما استدعا دارم من که هیچ وقت از شما توقعی نداشته و ندارم امروز روز سایت ها و رقبا با تبلیغ با ربات و غیره بازدید های تقلبی درست میکنن و رشد ما از روزی 3 هزار نفر شده 300 کاربر که اگه 30 نفر بود به عشق سی نفر بازهم انجام وظیفه می نمودم اما خدایی انگیزه بیشتر ما بازید است.خواهش من این است اگر سایت یا وبلاگ داشته یا در تلگرام یا اینستاگرام صفحه دارید سایت ما را به دیگران معرفی و حمایت و عضو گروه ما در تلگرام و اینستاگرام شوید.ببخشید شاید خواسته زیادی است

www.instagram.com/karaketab

telegram.me/bookcity

کتاب اندیشه

اندیشه اثر محمد حجازی


من از سیل سپاه خصم نمی ترسم ، میدانم که بر بدن کوه ایران هر سیلی درهم می شکند و به نیستی میرود. جان من سنگی است که به ضربه ی هیچ آهن و بازوئی از این کوه جدا نخواهد شد.هزاران سال برق شمشیر و نیزه ی دلیران ایران را پیوسته در میدان نبرد روشن میبینم، چکاچاک خنجر را میشنوم، از خروش طبل و فریاد شیپور و نعره ی شیرمردان، تنم از ذوق میلرزد و سرشکم فرو میریزد! ای نیاکان پاک، زادگان مرا از نظر نیفکنید و از خون گرم خود در جانشان بدمید تا سراپا از آتش مهر ایران بسوزند و بسوزانند ، از روح بزرگوار خود در روان آنان بتابید تا دلیر و خردمند باشند و روشن تر بیندیشند و دورتر ببینند، تا هوای بی منتهای محبت میهن را بشهپر عشق ، فرا بگیرند

برای خرید کتاب اندیشه روی عکس زیر کلیک نمایید

و برای دانلود کتاب اندیشه به ادامه مطلب مراجعه نمایید

خرید کتاب اندیشه

دانلود کتاب اندیشه

 

کتاب شهر قصه

شهر قصه نوشته بیژن مفید

شهرقصه در ۸۰۰۰صفحه تایپ شده و ۸ ساعت نوار ضبط شده از متن وجود دارد. بیژن مفید یکی از نسخه‌ها را با گروه نمایش برنامه دوم رادیو تهران ضبط کرده بود. با جا افتادن کار در خانه پیش آهنگی ناحیه پنج تهران. خیابان شهباز که آتلیه تئاتر نامیده شده بود. حدود یکسال، هر هفته با تماشاچیان دعوتی اجرا می‌شد.

شهر قصه اولین بار خارج از «آتلیه تئاتر» در دبیرستانی در ناحیه پنج تهران اجرا شد.

تمرینات و اجراها یک سال ادامه داشت. اردیبهشت ۱۳۴۷ فرخ غفاری، خجسته کیا و رضاقطبی شهر قصه را به جشن هنر دوم دعوت کردند. شهر قصّه چهارشب در جشن هنر شیراز، «دانشگاه پهلوی» سه ماه در تئاتر سنگلج (بیست و پنج شهریور) شش ماه در انجمن اطلاعات بانوان و چند شب در شهرهای جنوب ایران اجرا شد.. (آبادان. مسجد سلیمان. آغاجاری)

برای خرید کتاب شهر قصه  اینجا کلیک نمایید


 
ادامه مطلب ...

کتاب ماه و پلنگ

ماه و پلنگ نوشته بیژن مفید

پلنگ عشق به هوای گرفتن ماه است که به آسمان جست می زند؛ اما هزار هزار هزار فرسنگ مانده به ماه می افتد. دره های جهان پر از پلنگان مرده است که هرگز پنجه شان به آسمان نرسیده است.

عشق ، پلنگی ست که در رگ هایم می دود. پلنگی که می خواهد تا خدا خیز بردارد.
من این پلنگ را قلاده نمی بندم و رامش نمی کنم. حتی اگر قفس تنم را بشکند.
خدا ماه است و این پلنگ می خواهد تا ماه بپرد.حکایت پلنگ و ماه عجب ناممکن است. اما هر چه ناممکن تر است، زیباتر است.
پلنگ عشق به هوای گرفتن ماه است که به آسمان جست می زند؛ اما هزار هزار هزار فرسنگ مانده به ماه می افتد. دره های جهان پر از پلنگان مرده است که هرگز پنجه شان به آسمان نرسیده است.
خدا اما پرش پلنگ عشق را اندازه می گیرد، نه رسیدن اش را .
و پلنگان می دانند که خدا پلنگی را دوست تر دارد که دورتر می پرد!

برای خرید کتاب ماه و پلنگ این کلیک نمایید



 
ادامه مطلب ...

فاجعۀ سرخپوستان آمریکا

 فاجعۀ سرخپوستان آمریکا نوشته  دی براون

این رمان به روشن ترین شکل، خشونت بنیادینی را بازنمایی میکند که در دل تمدن ما حک شده است. وحشتی که تمدن مدرن همه ی تلاشش را میکند تا آنرا به فراموشی بسپارد تا انسانها به یاد نیاورند که عالی ترین دستاوردهای بشری، لاجرم بر خون و زخم شکست خوردگان بنا شده است.

برای خرید کتاب فاجعه سرخپوستان آمریکا کلیک نمایید